Novotel Warszawa Centrum

Zastępca Kierownika Obsługi Pięter (K/M)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ZK/1225/NVC
Twoja misja


Będziesz wspierać kierownika działu w zapewnieniu najwyższej jakości usług świadczonych przez dział Obsługi Pięter poprzez monitorowanie przestrzegania standardów marki, w tym procedur sanitarnych, szkolenie pracowników, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.

Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
  • Masz doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub minimum na stanowisku inspektora obsługi pięter
  • Rozumiesz oczekiwania gości hotelu dotyczące serwisu dostarczanego przez dział Obsługi Pięter
  • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu
  • Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
  • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz decyzje
  • Potrafisz sprawnie komunikować się z innymi
  • Znasz język polski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Jesteś dyspozycyjny/a
  • Chcesz się rozwijać
  • Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
Jak o ciebie zadbamy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
  • Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
  • Spotkania integracyjne
  • Obiady pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo