Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Jeśli jesteś osobą kreatywną, nie boisz się nowych wyzwań chcesz się rozwijać
- weź udział w rekrutacji!

Złóż swoją aplikację na stanowisko:
Trener Wewnętrzny
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje zadania?
  • Analiza potrzeb szkoleniowych i planowanie działań szkoleniowo – rozwojowych w celu zwiększania wyników oraz poprawy jakości, rekomendowanie działań wspierających;
  • Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń onboardingowych oraz wsparcie nowych pracowników we wdrożeniu;
  • Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń podnoszących umiejętności Doradców, Team Leaderów, Kierowników Projektu;
  • Tworzenie i dostarczanie materiałów szkoleniowych, które angażują uczestników i wspierają ich w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności;
  • Aktywne wsparcie Kierowników Projektu oraz Team Leaderów w realizacji KPI.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń i warsztatów grupowych;
  • Wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Nastawienie na działanie mimo przeszkód;
  • Aktywne poszukiwanie możliwości wywierania pozytywnego wpływu poza obszarem odpowiedzialności;
  • Samodzielność, dobre umiejętności organizacyjne, elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia;
  • Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport;
  • Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera;
  • Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.