- Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how
- Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy
- Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI
- Biegła znajomość języka bułgarskiego (min. C1) - warunek konieczny; biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego– warunek konieczny
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu pracowników
- Mile widziane doświadczenie w contact center
- Doskonała organizacja pracy i otwartość na wyzwania
- Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość pracy zdalnej (na początek preferujemy wdrożenie w Warszawie)
- Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00/9:00–16:00/17:00
- 5000 zł netto/miesiąc na start, do 8000 zł netto/miesiąc po okresie próbnym
- Dofinansowanie do karty Multisport i ubezpieczenia Medicover
- Przestrzeń na realizację Twoich pomysłów w dynamicznie rozwijającej się firmie!
Podobne ogłoszenia
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Data: 20 lis 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach...
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Data: 20 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Data: 19 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
