- koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów,
- prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych,
- prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności pracy,
- monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,
- odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,
- przygotowywanie, aktualizowanie i wdrażanie materiałów szkoleniowych oraz materiałów wspierających obsługę i sprzedaż (prezentacje, komunikacja mailowa, zestawienia),
- wdrażanie nowych standardów w zespole.
- doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej
- doświadczenie na stanowisku Trener Call Center / Coach call center
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu zespołów,
- znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich praktycznego zastosowania,
- wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność budowania autorytetu trenerskiego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt.
- Pakiet medyczno-stomatologiczny w Medicover
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Siłownię w biurze
- Udział w ciekawych projektach.
Podobne ogłoszenia
Trener Call Center / Coach call center
Data: 23 gru 2025
Firma: MAOBI Group
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań...
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Data: 23 gru 2025
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży...
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Data: 07 gru 2025
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży...
