Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0672
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Podobne ogłoszenia

Pracownik biurowy

  • Data: 18 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

  • Lokalizacja: Ostrołęka

- prowadzenie księgi korespondencyjnej,- wysyłanie korespondencji,- kompletowanie dokumentacji,- obsługa urządzeń biurowych,- odbieranie telefonów Wymagania inne:

Technik prac biurowych

  • Data: 18 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

  • Lokalizacja: Ostrołęka

- przyjmowanie interesantów,- wydawanie i przyjmowanie wniosków,- prowadzenie rejestru wpływających wniosków,- przygotowywanie korespondencji biurowej,- obsługa urządzeń biurowych,- archiwizowanie dokumentacji w Zespole. Wymagania inne:

Pracownik biurowy

  • Data: 18 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

  • Lokalizacja: Garwolin

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: obsługa komputera, zdrowa fizycznie i psychicznie, sprawna manualnie