Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0200
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Podobne ogłoszenia

Pracownik biurowy

  • Data: 03 lut 2025

  • Firma: YOUR EXPERT sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji Przygotowywanie i składanie dokumentów dla uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy Przygotowanie i uzyskanie zezwoleń na pracę typu A, oświadczeń o powierzeniu pracy i składanie informacji o zatrudnieniu...

Pracownik biurowy

  • Data: 02 lut 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

  • Lokalizacja: Ciechanów

obsługa programów komuterowych (Word, Exel, itp); redagowanie pism i arkuszy kalkulacyjnych; sporządzanie rejestrów i wykazów; profesjonalna obsługa biura; obsługa korespondencji; Wymagania inne:

Pracownik biurowy

  • Data: 02 lut 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

  • Lokalizacja: Żuromin

zgodnie z programem stażu Wymagania inne: