Ogłoszenie numer: 9930832, z dnia 2025-06-12
Klient portalu Praca.pl
Staż w Dziale HR
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Poznanie codziennej pracy zespołu HR
- Analiza danych i przygotowywanie profesjonalnych raportów
- Tworzenie prezentacji na potrzeby działu HR
- Wprowadzanie danych do systemu
- Samodzielne prowadzenie przynajmniej jednego innowacyjnego projektu HR
Wymagania
- Status studenta (studia licencjackie lub magisterskie)
- Duża energia i entuzjazm
- Zainteresowanie tematyką HR
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność obsługi MS Office, w szczególności Excela (tabele przestawne, Vlookup)
- Chęć pracy w zespole
- Umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy
- Płatny staż trwający 3 miesiące z możliwością zatrudnienia po jego zakończeniu
- Możliwość połączenia stażu z nauką
- Świetny start kariery zawodowej i zdobycie pierwszego doświadczenia
- Udział w szkoleniach
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Współpraca z zespołem pełnym pasji i ekspertów
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. Rekrutacji i Poszukiwań Kandydatów
Data: 12 cze 2025
Firma: AIBY
Lokalizacja: Warszawa
Zadania: Organizacja i koordynacja procesów rekrutacyjnych – od publikacji ogłoszeń po podpisanie umowy Selekcja CV i prowadzenie wstępnej komunikacji z kandydatami Aktywne pozyskiwanie kandydatów z użyciem nowoczesnych metod sourcingowych Stała współpraca...
Specjalista ds. HR / Rekruter
Data: 12 cze 2025
Firma: Nord Armering
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnego cyklu zatrudnienia – od rekrutacji po proces offboardingu Tworzenie i zarządzanie dokumentacją pracowniczą Rozwiązywanie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem Współpraca z HR Planning Managerem przy planowaniu...
Recruiting Coordinator & Talent Sourcer
Data: 11 cze 2025
Firma: AIBY
Lokalizacja: Warszawa
What you will do: Recruiting Coordination: Manage the end-to-end recruiting process, including job postings, resume screening, and interview scheduling Collaborate with talent acquisition specialists to understand staffing needs Maintain and update the applicant...