Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz zagrożeniem korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Organizuje w KPRM loty specjalnym transportem lotniczym Prezesa RM i innych upoważnionych osób, prowadzi stały monitoringu zmian danych dotyczących lotów oraz uczestniczy w zagranicznych wyjazdach służbowych.
- Przygotowuje projekty aktów normatywnych wewnętrznie obowiązujących w KPRM dotyczących transportu lotniczego Prezesa RM i innych osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe oraz współpracuje przy tworzeniu aktów normatywnych (powszechnie obowiązujących) poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań, a także uczestniczy w spotkaniach, naradach, komisjach, zespołach, dotyczących spraw bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego, pozyskania środków tego typu transportu oraz ich bezpiecznego i sprawnego wykorzystywania.
- Dokonuje kontroli co do zasadności zobowiązań finansowych KPRM z tytułu korzystania ze specjalnego transportu lotniczego.
- Odpowiada za przygotowanie propozycji połączeń, dokonywanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych w transporcie rejsowym w związku z wyjazdami służbowymi uprawnionych osób w oparciu o zatwierdzone wnioski wyjazdowe, w tym prowadzi ewidencję wyjazdów zagranicznych ww. osób.
- Obsługuje system do zarządzania Centralnym Rejestrem Lotów o statusie HEAD zgodnie z przepisami Ustawy o lotach najważniejszych osób w państwie.
- Współpracuje z Biurem Budżetowo-Finansowym KPRM w zakresie naliczania delegowanym osobom odpowiednich środków dewizowych z tytułu pobytu za granicą, odpowiada za rozliczanie kosztów oraz merytoryczne potwierdzanie zasadności zakupu biletów, a także prowadzi bazę danych zawierającą koszty zakupu biletów lotniczych i kolejowych oraz sporządza cykliczne zestawienia.
- Koordynuje i zamawia specjalne odprawy graniczne VIP/IP na terytorium RP osób uprawnionych, delegowanych przez KPRM oraz prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą z uwzględnieniem ubezpieczeń assistance, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) osób delegowanych do wyjazdu zagranicznego, a także prowadzi zestawienia kosztów.
- Sporządza pisemne sprawozdania, notatki w sprawach bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji wyjazdów i spotkań krajowych lub zagranicznych osób zajmujących kierownicze stanowiska lub w obszarze organizacji eventów.
- Posiadanie wiedzy w zakresie: transportu lotniczego, zasad funkcjonowania administracji publicznej (w tym służby cywilnej), ustawy o finansach publicznych, cywilnych i wojskowych przepisów dotyczących transportu lotniczego
- Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja.
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ”poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w instytucjach zarządzania lotnictwem lub prowadzenia logistyki lotniczej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
Podobne ogłoszenia
Specjalista
Data: 20 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Lokalizacja: Łochów
wg programu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Koordynator indywidualnych planów usług społecznych (kipus)
Data: 20 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: Piaseczno
Zakres obowiązków określony został w ogłoszeniu o pracę umieszczonym na BIP MGOPS w Piasecznie - www.mgops.piaseczno.eu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wymagania zostały określone w ogłoszeniu o pracę...
Główny specjalista
Data: 20 kw. 2025
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Praca w terenie...