Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150304

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:



  • zagrożenie korupcją,
  • praca związana z wysokim ryzykiem z zakresu odpowiedzialności karnej i finansowej,
  • praca obarczona dużym czynnikiem stresującym.

Zakres zadań

  • Weryfikuje pod względem formalno-prawnym dokumenty składane przez komórki organizacyjne Ministerstwa (np. wnioski o uruchomienie środków publicznych oraz o wydatek, opz i inne) niezbędne do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych.
  • Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych, sporządza dokumentację w oparciu o dane przekazane przez komórki wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udziela wyjaśnień, dokonuje zmian w dokumentach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dokonuje analizy zaistniałych problemów prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych oraz formułuje wnioski.
  • Bierze udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze sekretarza lub członka Komisji.
  • Zbiera informacje od komórek organizacyjnych Ministerstwa dla potrzeb opracowania, sporządzenia i wprowadzania aktualizacji Planu Zamówień Publicznych.
  • Prowadzi rejestr umów dysponenta III stopnia zawieranych z podmiotami prawnymi na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Rejestr zamówień publicznych, weryfikuje i zatwierdza wnioski wydatkowania środków finansowych, opisuje i weryfikuje faktury oraz inne dokumenty.
  • Udziela wsparcia merytorycznego z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych pracownikom innych komórek organizacyjnych Ministerstwa.
  • Archiwizuje dokumentację oraz wykonuje inne zadania zgodnie z poleceniem przełożonego.
  • Przygotowuje i przedstawia niezbędną dokumentację wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom kontroli, opracowuje stosowne wyjaśnienia oraz udziela wymaganych informacji, uczestniczy w przygotowywaniu projektów zarządzeń wewnętrznych, koordynuje udzielanie zamówień publicznych w ramach zamówień centralnych i wspólnych realizowanych przez Centralnego Zamawiającego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w bezpośredniej realizacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego rozumianej jako prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w charakterze sekretarza komisji przetargowej lub w komórce/na stanowisku ds. zamówień publicznych



  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy, myślenie analityczne, umiejętność formułowania wniosków, skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka urzędowego UE na poziomie B1

Podobne ogłoszenia

Specjalista

  • Data: 20 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie

  • Lokalizacja: Łochów

wg programu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Koordynator indywidualnych planów usług społecznych (kipus)

  • Data: 20 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

  • Lokalizacja: Piaseczno

Zakres obowiązków określony został w ogłoszeniu o pracę umieszczonym na BIP MGOPS w Piasecznie - www.mgops.piaseczno.eu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wymagania zostały określone w ogłoszeniu o pracę...

Główny specjalista

  • Data: 20 kw. 2025

  • Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Praca w terenie...