Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
- konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- zagrożenie korupcją,
- praca związana z wysokim ryzykiem z zakresu odpowiedzialności karnej i finansowej,
- praca obarczona dużym czynnikiem stresującym.
Zakres zadań
- Weryfikuje pod względem formalno-prawnym dokumenty składane przez komórki organizacyjne Ministerstwa (np. wnioski o uruchomienie środków publicznych oraz o wydatek, opz i inne) niezbędne do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych.
- Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych, sporządza dokumentację w oparciu o dane przekazane przez komórki wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udziela wyjaśnień, dokonuje zmian w dokumentach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dokonuje analizy zaistniałych problemów prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych oraz formułuje wnioski.
- Bierze udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze sekretarza lub członka Komisji.
- Zbiera informacje od komórek organizacyjnych Ministerstwa dla potrzeb opracowania, sporządzenia i wprowadzania aktualizacji Planu Zamówień Publicznych.
- Prowadzi rejestr umów dysponenta III stopnia zawieranych z podmiotami prawnymi na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Rejestr zamówień publicznych, weryfikuje i zatwierdza wnioski wydatkowania środków finansowych, opisuje i weryfikuje faktury oraz inne dokumenty.
- Udziela wsparcia merytorycznego z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych pracownikom innych komórek organizacyjnych Ministerstwa.
- Archiwizuje dokumentację oraz wykonuje inne zadania zgodnie z poleceniem przełożonego.
- Przygotowuje i przedstawia niezbędną dokumentację wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom kontroli, opracowuje stosowne wyjaśnienia oraz udziela wymaganych informacji, uczestniczy w przygotowywaniu projektów zarządzeń wewnętrznych, koordynuje udzielanie zamówień publicznych w ramach zamówień centralnych i wspólnych realizowanych przez Centralnego Zamawiającego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w bezpośredniej realizacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego rozumianej jako prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w charakterze sekretarza komisji przetargowej lub w komórce/na stanowisku ds. zamówień publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
- Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy, myślenie analityczne, umiejętność formułowania wniosków, skuteczna komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka urzędowego UE na poziomie B1
Podobne ogłoszenia
Specjalista
Data: 20 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Lokalizacja: Łochów
wg programu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Koordynator indywidualnych planów usług społecznych (kipus)
Data: 20 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: Piaseczno
Zakres obowiązków określony został w ogłoszeniu o pracę umieszczonym na BIP MGOPS w Piasecznie - www.mgops.piaseczno.eu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wymagania zostały określone w ogłoszeniu o pracę...
Główny specjalista
Data: 20 kw. 2025
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Praca w terenie...