Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 147250

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca przy komputerze,
  • praca pod presją czasu,
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: II p.,
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi całość spraw związanych z obsługą organizacyjną Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Ministerstwa, w szczególności tworzy i aktualizuje zasady regulujące kwestie związane z Funduszem, zapewnia obsługę administracyjno-biurową Komisji Socjalnej, bierze udział m.in. w rozpatrywaniu wniosków osób uprawnionych, omawianiu spraw socjalnych zgłaszanych przez pracowników Ministerstwa, przygotowuje zestawienia, rejestry oraz pisma dotyczące Funduszu, w celu naliczenia i wypłacenia indywidualnych dopłat z Funduszu.
  • Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności w zakresie dotyczącym legitymacji PKP oraz pakietów sportowych, zgodnie ze zgłoszeniami pracowników Ministerstwa.
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą organizacyjną komisji antymobbingowej, komisji dyscyplinarnej Ministerstwa oraz rzecznika dyscyplinarnego Ministerstwa.
  • Koordynuje działania związane z opracowaniem, wdrażaniem i upowszechnianiem w Ministerstwie działań work-life-balance.
  • Przygotowuje materiały informacyjne, praktyczne poradniki i prezentacje z zakresu work-life balance oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Bierze udział w opracowywaniu projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie, oświadczenia senatorów, zapytania dziennikarskie oraz wnioski składane w trybie dostępu do informacji publicznej i inne wystąpienia kierowane do Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym co najmniej 6 miesięcy w zakresie obsługi spraw socjalnych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
  • Znajomość przepisów w zakresie dostępu do informacji publicznej.
  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Umiejętności i kompetencje: komunikatywność, analityczne myślenie, asertywność, rzetelność.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne ogłoszenia

Starszy specjalista

  • Data: 13 sty 2025

  • Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy praca biurowa; praca na II piętrze; praca w siedzibie wydziału; praca związana z obsługą klientów; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; brak oznaczeń dla osób niewidomych; pomieszczenia higieniczno-sanitarne...

Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

  • Data: 30 gru 2024

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

  • Lokalizacja: Grójec

Sprawowanie opieki nad rodzinami zastępczymi i rodzinnymi domami dziecka w zakresie realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; udział w przygotowaniu planu pomocy dziecku, zapewnienie dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci;udzielanie wsparcia...