Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu nie ma wyznaczonego i oznakowanego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
Warunki na stanowisku pracy:
- praca biurowa;
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- miejsce pracy znajduje się na VI piętrze.
Zakres zadań
- Dokonuje analiz potrzeb lokalowych Zakładu, zespołów terenowych i komisji lekarskich oraz pozyskuje powierzchnie lokalowe na potrzeby realizacji zadań przez ZER MSWiA
- Zapewnia należyty stan techniczny budynków i pomieszczeń Zakładu, zespołów terenowych i komisji lekarskich oraz utrzymanie w sprawności wszystkich instalacji i urządzeń
- Realizuje zadania związane z pracami konserwacyjno-remontowymi w pomieszczeniach zajmowanych przez Zakład, zespoły terenowe i komisje lekarskie oraz sprawuje nadzór nad wykonawcami robót
- Bierze udział w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz opracowuje projekty umów i porozumień zawieranych przez Zakład
- Przygotowuje wnioski o wszczęcie postępowań zakupowych/udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją
- Nadzoruje i realizuje umowy/porozumienia zawierane przez Zakład w obszarze działania Wydziału Administracyjno - Organizacyjnego oraz inicjuje prace wynikające z konieczności ich aneksowania
- Opracowuje pod względem merytorycznym otrzymane dowody księgowe oraz przekazuje je do dalszej realizacji
- Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planów finansowych i planów zakupów oraz zgłasza konieczność wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach, w celu efektywnej i zgodnej z zapotrzebowaniem realizacji wydatków Zakładu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno-technicznym
- Znajomość aktów normatywnych w obszarze realizowanych zadań (przepisy Kodeksu cywilnego w zakresie najmu, użyczenia i dzierżawy)
- Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami
- Umiejętność dzielenia się wiedzą oraz informacjami
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Zgłaszanie konstruktywnych wniosków usprawniających pracę zespołu
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność swobodnego formułowania wypowiedzi na piśmie
- Odporność na stres
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państw lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych i/lub procesów zakupowych
- Szkolenie/kursy z zakresu przepisów Prawa budowlanego i aktów wykonawczych
- Przeszkolenie w zakresie PPOŻ
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. administracji w Zakładzie Transfuzjologii w Pracowni Organizacji Służby Krwi
Data: 24 sty 2025
Firma: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa administracyjna czynności, prowadzonych w Pracowni Organizacji Służby Krwi w ramach publicznej służby krwi. Udział w weryfikacji tabel sprawozdawczych z rocznej działalności jednostek służby krwi. Udział w sporządzaniu umów związanych z...
Starszy specjalista
Data: 24 sty 2025
Firma: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo...
Starszy specjalista
Data: 24 sty 2025
Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy praca biurowa, praca w siedzibie wydziału, praca na I piętrze; zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, zainstalowana winda, brak oznaczeń dla osób niewidomych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla...