Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®.
Zakres zadań
- Pracuje nad dokumentami strategicznymi w zakresie demografii oraz monitoruje ich realizację.
- Analizuje i przedstawia propozycje rozwiązań programowych w obszarze demografii w Polsce oraz wyznacza kierunki działań adresowanych do różnych grup społecznych.
- Opiniuje projekty dokumentów Unii Europejskiej, ONZ i innych podmiotów międzynarodowych w obszarze polityki demograficznej.
- Analizuje zagraniczne rozwiązania oraz współpracuje międzynarodowo w zakresie zagadnień mających wpływ na demografię.
- Przygotowuje programy dotyczące działań promocyjnych w obszarze rodziny, w tym rodzicielstwa zastępczego i Karty Dużej Rodziny.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk społecznychdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- Znajomość tematyki oraz trendów polityki demograficznej w Polsce i na świecie
- Znajomość zasad przeprowadzania ewaluacji strategii, projektu, programu i interwencji
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Starszy specjalista k/m
Data: 17 sie 2025
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: Warszawa
- realizacja zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Pakiet MS Office Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie...
Specjalista k/m
Data: 17 sie 2025
Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Lokalizacja: Warszawa
Osoba na tym stanowisku:- Prowadzi sprawy związane z międzynarodową wymianą informacji w ramach systemu Koordynacji w KG PSP. Przekazuje dokumenty do właściwych jednostek, koordynuje konsultacje i przygotowuje projekty stanowisk Polski. W razie potrzeby...
Starszy specjalista
Data: 17 sie 2025
Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy praca biurowa; praca w siedzibie wydziału; praca na III piętrze; praca związana z obsługą klienta; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; zainstalowana winda; pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla...