Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Efektywności i Jakości Sprzedaży
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: B2B

Tryb pracy: Hybrydowy 

Rekrutacja zdalna

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Zawiązywanie i rozwiązywanie umów o współprace z Handlowcami - według wskazanego schematu
  • Odpowiedzialność za rozwój procesu „Onboardingu" handlowców
  • Koordynacja Konkursów (vendorskich oraz własnych) w kanale DKB
  • Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw  mających na celu poprawę oraz zwiększenie efektywności sprzedaży
  • Inicjowanie oraz prowadzenie projektów usprawniających procesy obsługowe klienta wewnetrznego w dziale
  • Bliska współpraca z handlowcami oraz kierownikami regionalnymi
  • Organizacja szkoleń produktowych - dbanie o odpowiedni rozwój handlowców z obszaru produktowego
  • Dbanie o jak najwyższą jakość procesów administracyjnych w kanale DKB
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Doświadczenie we współpracy z kanałami sprzedaży
  • Zaangażowanie i inicjatywa
  • Samodzielność i kreatywność
  • Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: zarządzanie,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - szczególnie Excel oraz PowerPoint
  • Język Angielski komunikatywny
  • Prawo jazdy kategorii B
Nasza oferta dla Ciebie:

Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za rozwój segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w T-Mobile. Naszą codziennością jest bardzo bliska współpraca z kanałami sprzedaży B2B - szczególnie Doradcami Klienta Biznesowego. Zmieniamy nieergonomiczne procesy, wprowadzamy innowacyjne inicjatywy wspomagające i rozwijające sprzedaż. W naszym zespole ważną wartością jest duża wolność we wdrażaniu własnych pomysłów.
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę B2B
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos
  • Znam Talent- szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy
Monitorujemy i automatyzujemy ich procesy sprzedażowe i utrzymaniowe.
Odpowiadamy za przychody z danej linii produktowej/usługowej i ich bieżący monitoring oraz raportowanie.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

  • Data: 30 paź 2025

  • Firma: Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa bieżącej korespondencji z partnerami i agencjami sprzedaży, Wprowadzanie i aktualizacja rezerwacji w systemie, Wsparcie przy kalkulacjach ofert i udzielanie informacji zwrotnych, Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji...

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

  • Data: 28 paź 2025

  • Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...

Trener Sprzedaży

  • Data: 17 paź 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Rozpoznawanie potrzeb rozwojowych pracowników działu sprzedaży na podstawie odsłuchów rozmów, badań i obserwacji Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników Organizowanie coachingów i warsztatów rozwijających umiejętności...