Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy
monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Kadr i Szkolenia usytuowane jest na 1 piętrze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Radomiu który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania sie wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami. Na stanowisku nie występują czynniki utrudniające wykonywanie zadań.
W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind).
Wejście do kompleksu budynków KWP w Radomiu mieszczących się przy ul. 11-go Listopada 37/59 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Zakres zadań
- koordynuje pracę sekretariatu Wydziału Kadr i Szkolenia
- prowadzi dokumentację kancelaryjną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami w tym m.in.: dzienniki korespondencyjne i podawcze, rejestry teczek jawnych, książkę doręczeń, listy obecności oraz inna pomocniczą dokumentację
- przyjmuje, ewidencjonuje, rozdziela i wysyła korespondencję i przesyłki jawne
- obsługuje system informatyczny SWOP w zakresie urlopów policjantów i pracowników wydziału oraz prowadzi niezbędną w tym zakresie ewidencję
- prowadzi i aktualizuje zbiory jawne aktów prawnych/aktów kierowania zgodnie z obowiązującymi procedurami
- prowadzi rejestr Poczty Resortowej i Poczty Specjalnej oraz obsługuje aplikację Poczty Polskiej „E-Nadawca
- archiwizuje dokumenty służbowe oraz dokonuje brakowania dokumentacji niearchiwalnej znajdującej się w sekretariacie wydziału zgodnie z obowiązującymi procedurami
- obsługuje urządzenia biurowe oraz pocztę elektroniczną
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Samodzielność, komunikatywność, systematyczność, skrupulatność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Referendarz
Data: 23 sty 2025
Firma: Ministerstwo Finansów w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) Zakres zadań Uczestniczy w sporządzaniu projektów...
Referent
Data: 23 sty 2025
Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żyrardowie
Lokalizacja: Żyrardów
Warunki pracy Praca biurowa odbywa się w większości przy komputerze, w siedzibie urzędu. W zakresie wykonywania kontroli, praca obejmuje obszar całego powiatu żyrardowskiego. Zakres zadań •Przygotowywanie projektów postanowień decyzji i zaświadczeń w...
Referent
Data: 23 sty 2025
Firma: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
Lokalizacja: Siedlce
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru) Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu Budynek Inspektoratu przy ulicy Kazimierzowskiej 29 w Siedlcach Stanowisko pracy...