Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wołomin
Ogłoszenie o naborze Nr 154376

Warunki pracy

Praca biurowo - administracyjna, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30-15.30. Praca w siedzibie urzędu. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner.
Praca na I piętrze. I piętro niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind), toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

Zakres zadań

  • obsługa kancelaryjno – administracyjna Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie
  • obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
  • prowadzenie spraw związanych z archiwizacją wytworzonych w komórce organizacyjnej dokumentów zgodnie z obowiązującymi regulacjami w tym zakresie
  • prowadzenie ewidencji: zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego
  • wykonywanie zbiorczych analizy i wnioski z obszaru zadań komórki organizacyjnej, z zakresu działania Komendy, a także uczestnictwo w sporządzaniu analiz z realizacji kampanii i programów społecznych
  • prowadzenie rekrutacji na szkolenia dla Ochotniczych Straży Pożarnych, organizacja szkoleń dla Ochotniczych Straży Pożarnych, tworzenia bazy danych osób wyszkolonych
  • realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej, medycyny pracy
  • organizacja współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • znajomość obsługi programów biurowych Obsługa programu MS Office, szczególnie arkuszy kalkulacyjnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia

Podobne ogłoszenia

Specjalista k/m

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - CENTRALA

  • Lokalizacja: Warszawa

- współpraca z komórkami/jednostkami organizacyjnymi w zakresie ustalania i planowania potrzeb zaopatrzeniowych, - prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Centrali KRUS w materiały administracyjno-biurowe,- udział w postępowaniach o udzielenie zamówień...

Urzędnik - stanowisko ds. dróg

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Urząd Miasta i Gminy w Mordach

  • Lokalizacja: Mordy

Przygotowywanie i prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.Przygotowanie i obsługa inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji i Infrastruktury.Koordynacja prac związanych z dokumentacją...

Główny specjalista

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy...