Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- Prowadzi proces naboru do służby oraz pracy w Nadwiślańskim Oddziale Straży Granicznej
- Prowadzi ewidencję wydanych i zwróconych legitymacji służbowych i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy Oddziału
- Sporządza analizy, zestawienia, statystyki z działalności komórki naboru
- Prowadzi sprawy z zakresu wyznaczenia osób do przeprowadzenia postępowania w zakresie uznawania zdarzenia za wypadek funkcjonariusza w drodze do/ze służby
- Sprawuje nadzór nad planowaniem i realizacja planów urlopowych funkcjonariuszy pełniących służbę w Oddziale
- Podejmuje czynności marketingowe (np. udział w tragach pracy, imprezach promujących formację, zgłoszenia wolnych miejsc pracy w Urzędach Pracy, biurach karier)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji / pracy biurowej
- znajomość podstawowych przepisów dotyczących naboru do służby w Straży Granicznej oraz podstawowych zagadnień związanych z rekrutacją i selekcją kandydatów na stanowiska pracy
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność słuchania i wysławiania się, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność interpretacji przepisów, dyskrecja, uprzejmość,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Starszy inspektor
Data: 24 gru 2025
Firma: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych...
Inspektor ds. administracyjno – technicznych
Data: 23 gru 2025
Firma: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowa Stacja Ratownictwa Medycznego Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Lokalizacja: Błonie
•zapewnienie właściwego stanu technicznego obiektów jednostki,•nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów eksploatacyjnych,•udział w procesach zaopatrzenia i gospodarce magazynowej w zakresie produktów administracyjnych i technicznych,•zabezpieczenie...
Starszy inspektor/starsza inspektorka
Data: 23 gru 2025
Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy praca biurowa; praca w wydziale urzędu; praca na parterze lub piętrze; praca związana z obsługą klienta; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; zainstalowane windy brak oznaczeń dla osób niewidomych;...
