Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Godziny pracy od 7:30 do 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- prowadzi obsługę administracyjno - biurową w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania, przechowywania, kompletowania i przekazywania korespondencji
- opracowuje dokumentację spraw kadrowych oraz prowadzi rozliczanie czasu pracy i służby pracowników oraz funkcjonariuszy Wydziału i przekazuje dokumentację do komórki właściwej w sprawach osobowych
- prowadzi i ewidencjonuje sprawy związane z dokumentacją osobową pracowników i funkcjonariuszy Wydziału
- Redaguje projekty korespondencji oraz przygotowuje pisma z zakresu działalności Wydziału
- przygotowuje dokumenty wytworzone w Wydziale, uczestniczy w brakowaniu dokumentów BC oraz przekazuje dokumenty do archiwum zakładowego
- obsługuje program SWK ( System Wspomagania Kierowania)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy biurowej lub w administracji
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu spraw kadrowych, wiedza z zakresu archiwizacji, znajomość zasad obsługi urządzeń kancelaryjnych i obiegu dokumentów, umiejętność obsługi komputera ( zwłaszcza edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Employee Lifecycle Specialist with Romanian language
Data: 11 sie 2025
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...
Specjalista ds. Administracji HR (język angielski i rumuński)
Data: 06 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Kompleksowa obsługa procesów HR (onboarding, zmiany, offboarding) w systemie SAP oraz innych narzędziach Utrzymywanie aktualnych i zgodnych z politykami danych pracowniczych Wsparcie dla pracowników i menedżerów z różnych rynków w zakresie administracji HR...
Specjalista ds. Kontrolingu HR
Data: 23 lip 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Tworzenie i monitorowanie budżetów kosztów osobowych, Analiza odchyleń oraz trendów wynagrodzeń i zatrudnienia, Usprawnianie procesów forecastowania i raportowania, Obsługa narzędzi wspierających planowanie personalne, Współpraca z działem HR i...