Ogłoszenie numer: 10515629, z dnia 2025-12-21

Klient portalu Praca.pl

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Płock

 

Opis stanowiska

  • Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
  • Przygotowywanie ofert handlowych i umów
  • Udział w przetargach
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów
  • Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie
  • Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excel
  • Samodzielność, komunikatywność i gotowość do działania
  • Dyspozycyjność i prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
  • Wykształcenie w ochronie środowiska lub pokrewne
  • Znajomość rynku odpadów i doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
  • Kompleksowe narzędzia do pracy
  • Możliwości rozwoju i doszkalania
  • Umowę o pracę, grupowe ubezpieczenie życiowe, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport oraz dodatkowe świadczenia socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta

  • Data: 22 gru 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta Obsługa klientów...

Młodszy specjalista ds. systemów radiowych w pionie wsparcia k/m

  • Data: 22 gru 2025

  • Firma: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT AUTOMATYKI I POMIARÓW PIAP

  • Lokalizacja: Warszawa

- projektowanie, uruchamianie, pomiary i analiza parametrów układów w.cz. generatory, wzmacniacze, filtry, mieszacze, przesuwniki fazy, układy dopasowania impedancji, anteny, układy nadawczo-odbiorcze z wykorzystaniem MMIC), - tworzenie dokumentacji technicznej...

Customer Advisor with Swedish

  • Data: 21 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...