Ogłoszenie numer: 10515629, z dnia 2025-12-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Płock
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
- Przygotowywanie ofert handlowych i umów
- Udział w przetargach
- Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów
- Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie
- Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excel
- Samodzielność, komunikatywność i gotowość do działania
- Dyspozycyjność i prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie w ochronie środowiska lub pokrewne
- Znajomość rynku odpadów i doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
- Kompleksowe narzędzia do pracy
- Możliwości rozwoju i doszkalania
- Umowę o pracę, grupowe ubezpieczenie życiowe, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport oraz dodatkowe świadczenia socjalne.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta
Data: 22 gru 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta Obsługa klientów...
Młodszy specjalista ds. systemów radiowych w pionie wsparcia k/m
Data: 22 gru 2025
Firma: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT AUTOMATYKI I POMIARÓW PIAP
Lokalizacja: Warszawa
- projektowanie, uruchamianie, pomiary i analiza parametrów układów w.cz. generatory, wzmacniacze, filtry, mieszacze, przesuwniki fazy, układy dopasowania impedancji, anteny, układy nadawczo-odbiorcze z wykorzystaniem MMIC), - tworzenie dokumentacji technicznej...
Customer Advisor with Swedish
Data: 21 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
