Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- mozliwa praca ponad standardowy wymiar godzin.
Zakres zadań
- Obsługuje w zakresie administracyjno-biurowym sekretariat Kierownictwa Biura Ministra.
- Prowadzi dziennik korespondencji przychodzącej (eDOK) kierowanej do Ministra SWiA oraz do Biura Ministra oraz dziennik korespondencji Biura Ministra z klauzulą "zastrzeżone". Przekazuje korespondencję do właściwych komórek organizacyjnych, a także analizuje korespondencję przychodzącej do Ministra SWiA i przygotowuje ją do dekretacji Kierownictwu Biura na właściwą komórkę organizacyjną lub członka Kierownictwa.
- Weryfikuje i analizuje pod kątem formalnym korespondencję przedkładaną do podpisu Ministrowi SWiA, w tym przekazuje zwrotne informacji m.in. o występujących brakach formalnych w przedłożonej korespondencji.
- Prowadzi harmonogram, organizuje spotkania i zajęcia stałe Kierownictwa Biura.
- Przygotowuje projekty pism, wykazy, statystyki, stosownie do poleceń Kierownictwa Biura.
- Udziela interesantom pełnych informacji o kompetencjach Urzędu i kieruje ich do właściwych Biur/Departamentów w celu załatwienia spraw.
- Prowadzi sprawy dotyczące zabezpieczania potrzeb Biura Ministra w materiały biurowe, w tym uwzględniając potrzeby sekretariatów obsługujących członków Kierownictwa MSWiA a także zabezpiecza potrzeby Kierownictwa Biura w zakresie sprzętu, prasy, materiałów biurowych i spożywczych, w tym dokonuje zakupów oraz weryfikuje faktur.
- Prowadzi sprawy związane z ochroną informacji niejawnych w zakresie właściwości Biura.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
- Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
- Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
- Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
- Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
Podobne ogłoszenia
Asystent rodziny
Data: 20 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Lokalizacja: Legionowo
1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest...
Asystent rodziny k/m
Data: 20 kw. 2025
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: Warszawa
1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,3. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,...
Asystent zarządcy
Data: 20 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Lokalizacja: Mława
koordynowanie prac zleconych na budowach, korespondencja, przygotowanie uchwał Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania inne: