Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 147420

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Obsługuje skrzynki mailowe, na które wpływają wnioski obywateli o udostępnienie informacji publicznej, przygotowuje odpowiedzi na elektroniczne i pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej
  • Udziela obywatelom telefonicznie informacji na temat działalności Premiera, kierownictwa Kancelarii i organów obsługiwanych przez KPRM
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi KPRM, w celu pozyskania informacji niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
  • Redaguje merytorycznie i technicznie Biuletyn Informacji Publicznej KPRM na stronie gov.pl/web/premier oraz prowadzi szkolenia techniczne w zakresie zamieszczania dokumentów na stronie gov.pl/web/premier
  • Śledzi bieżące działania rządu, procesy legislacyjne oraz doniesienia medialne
  • Rejestruje wnioski o udostępnienie informacji publicznej, wraz z udzielonymi odpowiedziami

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie udostępniania informacji publicznej lub komunikacji społecznej lub obsługi administracyjnej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, przepisów o dostępie do informacji publicznej, przepisów o ochronie danych osobowych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, kreatywność, myślenie analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość: przepisów ustawy o działach administracji rządowej; przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego; podstaw procedury legislacyjnej, zasad redakcji technicznej tekstów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. administracji w Zakładzie Transfuzjologii w Pracowni Organizacji Służby Krwi

  • Data: 27 sty 2025

  • Firma: Instytut Hematologii i Transfuzjologii

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa administracyjna czynności, prowadzonych w Pracowni Organizacji Służby Krwi w ramach publicznej służby krwi. Udział w weryfikacji tabel sprawozdawczych z rocznej działalności jednostek służby krwi. Udział w sporządzaniu umów związanych z...

Główny specjalista

  • Data: 26 sty 2025

  • Firma: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe (udział w spotkaniach grup roboczych, zespołów) Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz (prezentowanie stanowiska...

Starszy specjalista

  • Data: 24 sty 2025

  • Firma: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo...