Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe np.: udział w krajowych konferencjach dotyczących rynku nieruchomości, np. Krajowej Konferencji Rzeczoznawców Majątkowych,
- Udział w konferencjach uzgodnieniowych,
- Potencjalne zagrożenie korupcją w procesie stanowienia prawa.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych.
- Przeprowadza analizy prawne w obszarze wyceny nieruchomości i prowadzenia działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych. W tym w szczególności przygotowuje projekty opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny przepisów.
- Udziela odpowiedzi na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w ramach właściwości Wydziału.
- Prowadzi obsługę interpelacji i zapytań poselskich w zakresie spraw należących do właściwości Wydziału.
- Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/ rekomendacje/ wytyczne/ opnie, etc. w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych.
- Przeprowadza analizę dotyczącą rynku nieruchomości, w tym w szczególności realizację, we współpracy z Głównym Urzędem Statystycznym, zadań Ministra w zakresie prowadzenia okresowych badań rynku nieruchomości
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wyceny nieruchomości, gospodarki nieruchomościami
lub legislacji
- Znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych,
- Znajomość przepisów Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Umiejętność interpretacji przepisów,
- Znajomość zasad techniki prawodawczej,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- Współpraca,
- Komunikacja,
- Rzetelność,
- Myślenie analityczne,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne ogłoszenia
Specjalista administracji publicznej
Data: 14 gru 2025
Firma: URZĄD MIASTA I GMINY W SKARYSZEWIE
Lokalizacja: Skaryszew
Szczegółowy zakres obowiązków w ogłoszeniu o naborze:bip.skaryszew.pl zakladka praca stanowisko referent Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: średnie...
Specjalista
Data: 14 gru 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze
Lokalizacja: Przysucha
Sporządzanie pism, obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
Inspektor
Data: 14 gru 2025
Firma: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Lokalizacja: Płock
Warunki pracy praca administracyjno - biurowa, praca w terenie, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne. Siedziba Urzędu znajduje się na praterze, wejście przystosowane jest dla osób...
