Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe)
- Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.
Zakres zadań
- Wykonuje czynności związane z koordynacją organizacji pracy Dyrektora Generalnego oraz Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego i Zastępcy Biura Dyrektora Generalnego w szczególności: obsługa połączeń telefonicznych, prowadzenie kalendarza pracy, a także organizuje i koordynuje sprawny przebieg spotkań Dyrektora Generalnego, Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego i Zastępcy Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego.
- Wykonuje czynności związane z obiegiem dokumentów, w szczególności: zapewnia prawidłową, zgodną z dekretacją dystrybucję dokumentów.
- Redaguje pisma oraz przygotowuje dokumenty, raporty, zestawienia z zakresu kompetencji Dyrektora Generalnego i Biura Dyrektora Generalnego.
- Sporządza wnioski o zawarcie umów zleceń i umów o dzieło oraz projekty tych umów w zakresie objętym kompetencjami Biura Dyrektora Generalnego.
- Przygotowywuje dokumenty dotyczące podróży służbowych Dyrektora Generalnego i pracowników Biura Dyrektora Generalnego.
- Koordynuje zaopatrzenie Dyrektora Generalnego w artykuły biurowe i spożywcze.
- Udziela interesantom ogólnych informacji dotyczących organizacji, kompetencji, struktury Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.
- Wspiera Wydział w realizacji zadań w zakresie zamówień publicznych wyłączonych z zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub na stanowisku asystenckim
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- znajomość struktury organizacyjnej i zadań Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego
- umiejętność redagowania pism (z wykorzystaniem edytora tekstu MS Word)
- umiejętność tworzenia zestawień (z wykorzystaniem MS Excel).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- obsługa EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją)
Podobne ogłoszenia
Asystent / Asystentka ds. administracji
Data: 07 sie 2025
Firma: Uniwersytet Warszawski
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Wprowadzanie dokumentów do systemów elektronicznego obiegu, Przygotowywanie pism i umów, Organizacja prostych zakupów, Współpraca z pracownikami i administracją wydziałową. Wymagania: Wyższe wykształcenie Biegła obsługa pakietu MS...
Asystent / Asystentka biura / ds. administracyjnych
Data: 02 sie 2025
Firma: VOLTAGE GROUP POLSKA
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska Realizacja bieżących zadań administracyjno-organizacyjnych w biurze Obsługa dokumentów (drukowanie, skanowanie, podpisy, dostarczanie) Wsparcie w komunikacji z kandydatami na stanowiska techniczne (np. elektromonterzy) Umawianie spotkań, kontakt...
Pracownik biurowy ds. administracyjnych
Data: 29 lip 2025
Firma: VOLTAGE GROUP POLSKA
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska Koordynacja zadań administracyjnych i logistycznych w biurze. Obsługa dokumentacji i komunikacja z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami. Wsparcie przełożonych w zarządzaniu codziennymi operacjami biurowymi. Wymagania Biegła znajomość...