Ogłoszenie numer: 9903121, z dnia 2025-05-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista w Dziale Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Kompleksowa obsługa systemu kadrowo‑płacowego
Naliczanie pensji i rozliczanie umów cywilnych
Prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji
Raportowanie i wysyłka deklaracji ZUS, PFRON, PIT
Przygotowywanie umów, aneksów i wypowiedzeń
Obsługa badań okresowych i szkoleń BHP
Tworzenie zestawień płacowych i kadrowych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia lub pokrewne)
- Minimum 2 lata doświadczenia w dziale płac i kadr
- Biegłość w przepisach prawa pracy i podatkowych
- Zaawansowana znajomość MS Excel
- Dokładność, organizacja, umiejętność pracy w zespole
- Znajomość TETA – dodatkowy atut
Oferujemy
Pełny etat na umowę o pracę
Program szkoleń i mentoringu
Autonomię w działaniu na samodzielnym stanowisku
Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Data: 23 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej (umowy, aneksy, świadectwa pracy) Ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich Naliczanie wynagrodzeń i rozliczanie składek ZUS oraz podatków Sporządzanie raportów i analiz kadrowych Współpraca z działem...
Specjalista ds. Kadr i Płac
Data: 22 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Kompleksowe zarządzanie dokumentacją osobową pracowników. Obsługa Pracowniczego Programu Kapitałowego (PPK). Dbałość o dokładność danych w systemie kadrowo-płacowym. Przygotowywanie danych koniecznych do naliczania wynagrodzeń, w tym benefitów i innych...
Młodsza Kadrowa (także bez doświadczenia)
Data: 22 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją związaną z zatrudnieniem. Codzienna obsługa i koordynacja poprawności danych czasowych pracowników. Tworzenie teczek osobowych zgodnie z prawem pracy. Prowadzenie harmonogramów badań medycznych oraz szkoleń BHP....