Ogłoszenie numer: 10530344, z dnia 2025-12-15

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów
  • Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach
  • Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i podstawowa komunikacja po angielsku (A2)
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście
  • Znajomość pakietu MS Office i sprawne korzystanie z narzędzi cyfrowych
  • Zaangażowanie, motywacja i chęć rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub dla studentów umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie 46 zł brutto/h
  • Hybrydowy model pracy (2 dni w biurze)
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport i inne benefity
  • Możliwość awansu i rozwoju kariery w strukturach firmy
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Konsultant / Konsultantka Obsługi Użytkownika z językiem duńskim

  • Data: 15 gru 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

udzielanie wsparcia klientom przez telefon, e-mail lub czat pomoc techniczna użytkownikom platform streamingowych, dbanie o płynność działania usług rozwiązywanie zgłoszeń i budowanie pozytywnego doświadczenia klientów obsługa zapytań klientów...

Customer Advisor with Danish

  • Data: 14 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Provide essential support via phone, email, or chat Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust Assist both B2B and B2C...

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Czeskim i Słowackim

  • Data: 14 gru 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu...