Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Legionowo
Zakres obowiązków:
  • Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje)
  • Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia sprzedaży, dowody dostaw, faktury, faktury korygujące)
  • Koordynacja przebiegu dostawy do klienta
  • Wyjaśnianie nieprawidłowości i dbanie o porządek w dokumentacji
  • Wprowadzanie faktur do systemu SAP
  • Współpraca z Działem Logistyki i Działem Sprzedaży.
Wymagania:
  • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z logistyką, dystrybucją, dokumentacją magazynowa, spedycją, obsługą zamówień
  • Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (także klienci zagraniczni)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność łączenia faktów w procesach logistycznych
  • Otwartość, komunikatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, spotkania integracyjne),
  • Parking dla pracowników
  • Samodzielną i pełną wyzwań pracę
  • Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
  • W pełni wyposażoną kuchnię oraz dostęp do automatów vending-owych z obiadami, przekąskami i napojami
  • Świeże pieczywo do porannej kawy i herbaty

Przesłanie do NOWEL Sp. z o.o. danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez NOWEL Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

  • Data: 03 maj 2025

  • Firma: Transgourmet Polska

  • Lokalizacja: Siedlce

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

  • Data: 26 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 26 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych Sporządzanie...