Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego - poziom C1
  • Znajomość języka angielskiego - poziom B1
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
Oferujemy:
  • 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
  • Prywatna opieka LuxMed
  • MyBenefit z budżetem miesięcznym
  • Ubezpieczenie na życie
  • MultiSport
  • Owoce w środy
  • Dni Pizzy
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
  • Wspierające środowisko zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

  • Data: 04 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi...

Coffee Market Expert with Czech

  • Data: 04 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

  • Data: 03 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....