- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
- Znajomość języka serbskiego- poziom C1
- Znajomość języka angielskiego - poziom B1
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
- znajomość języka polskiego - poziom B1
- 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
- Prywatna opieka LuxMed
- MyBenefit z budżetem miesięcznym
- Ubezpieczenie na życie
- MultiSport
- Owoce w środy
- Dni Pizzy
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
- Wspierające środowisko zespołowe
Podobne ogłoszenia
Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim
Data: 21 lis 2025
Firma: Confilogi Group sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Realizacja zadań...
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Data: 20 lis 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach...
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Data: 20 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu...
