- Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
 - Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
 - Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
 - Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
 
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
 - Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
 - Biegła znajomość norweskiego (C1),
 - Znajomość angielskiego (min. B2),
 - Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
 
- Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
 - Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
 - Ubezpieczenie na życie,
 - Prywatna opieka medyczna,
 - Międzynarodowe środowisko pracy,
 - Rozwój umiejętności i potencjału,
 - Imprezy integracyjne,
 - Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
 - Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
 
Podobne ogłoszenia
Customer Support with Danish
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie...
