Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura
- Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami.
- Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy.
- Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń i pełne zrozumienie potrzeb klienta, aby zapewnić mu najlepsze możliwe wsparcie.
- Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim (C1) i potrafisz porozumieć się po angielsku (A2).
- Wyróżnia Cię wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście.
- Znasz dobrze pakiet MS Office i potrafisz sprawnie działać z narzędziami cyfrowymi.
- Jesteś zmotywowana/y, ambitna/y i lubisz się rozwijać.
- Realne możliwości rozwoju — aż 92% naszej kadry managerskiej zaczynało jako konsultanci ds. obsługi klienta!
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub dla studentów umowę zlecenie
- Wynagrodzenie 46 pln/brutto
- Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna i wiele innych dodatków.
- Hybrydowy model pracy: nowoczesne biuro, a stacjonarnie tylko 2 dni w tygodniu.
- Fantastyczną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu, który zawsze pomoże.
- Oferujemy m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, a dzieci naszych pracowników mogą liczyć na prezenty od firmowego Mikołaja.
- Dbamy o zdrowie i wellbeing — mamy wewnętrzne programy wspierające aktywność i dobre samopoczucie.
- Zapewniamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, bo rozwój pracowników to nasz priorytet.
Podobne ogłoszenia
Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta
Data: 12 gru 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Data: 12 gru 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Data: 11 gru 2025
Firma: Unum Życie TUiR S.A.
Lokalizacja: Warszawa
umowa na zastępstwo Zakres obowiązków: Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą. Obsługa Klientów w Oddziale. Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów. Wprowadzanie danych do systemu...
