Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
  • Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
  • Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego C1,
  • Znajomość języka angielskiego B2,
  • Otwartość w relacjach z klientami,
  • Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon.
Oferujemy:
  • Praca w systemie zmianowym - poniedziałek - piątek - (9:00 - 17:30),
  • Praca w komfortowym biurze w Warszawie,
  • Możliwość pracy hybrydowej (50/50) po 6-9 miesiącach,
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
  • Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer Advisor with Norwegian

  • Data: 06 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Konsultant ds. Wsparcia Produktowego

  • Data: 04 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu...

Customer Support with German

  • Data: 04 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel...