- Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
- Znajomość języka niemieckiego C1,
- Znajomość języka angielskiego B2,
- Otwartość w relacjach z klientami,
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon.
- Praca w systemie zmianowym - poniedziałek - piątek - (9:00 - 17:30),
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie,
- Możliwość pracy hybrydowej (50/50) po 6-9 miesiącach,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Podobne ogłoszenia
Customer Advisor with Norwegian
Data: 06 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Data: 04 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu...
Customer Support with German
Data: 04 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel...
