Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

PRACA ZDALNA

 

Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta?

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez e-mail i chat – idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
    Odpowiadanie na zapytania klientów wysłanych poprzez chat;
    Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
    Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN;
  • Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;   
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna); 
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w  Polsce;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;  
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
  • Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

  • Data: 13 sie 2025

  • Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.

  • Lokalizacja: Pruszków

Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...

Doradca klienta z duńskim/norweskim dla usług streamingowych

  • Data: 13 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnij wsparcie klientom przez telefon, email lub chat, oferując asystencję techniczną i rozwiązując problemy. Bądź pierwszym punktem kontaktu dla klientów B2B i B2C. Wymagana biegłość w języku duńskim/norweskim (C1) i angielskim (B2). Doświadczenie w...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Data: 13 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...