Praca w 100% zdalna w Polsce
Do Twoich codziennych zadań będą należały:
- Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim;
- Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
- Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
- Pomoc podczas reklamacji, wymiany sprzętu, zgodnie z procedurami firmy;
- Aktualizowanie informacji w bazach danych.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Dobra znajomość języka polskiego (B1/B2) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.
- Mile widziane jest zainteresowanie branżą medyczną i kwestiami związanymi z cukrzycą;
- Technologia: Dobra umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych;
- Osobowość:
- Zmotywowana, empatyczna i entuzjastyczna.
- Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie i dobrze rozwiniętymi umiejętnościami komunikacji.
- Kultura osobista na wysokim poziomie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań.
Warunki zatrudnienia:
- Umowa zlecenie dla studentów;
- Podstawowa wypłata + bonusy miesięczne;
- Elastyczny czas pracy;
- Praca zdalna - teren całej Polski.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje;
- Dostępna karta Multisport Plus, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Podobne ogłoszenia
Customer Support with Danish
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
