Praca zdalna z terenu Polski
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (A2-B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę w pełni zdalną z terenu Polski.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych to dla nas standard;
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Umożliwiamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Podobne ogłoszenia
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
Data: 16 cze 2025
Firma: Global Assistance Polska Sp. z o.o
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Data: 16 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Młodszy Konsultant Klienta
Data: 15 cze 2025
Firma: GFL sp. z o. o.
Lokalizacja: Błonie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA Zdolności komunikacyjne, samodzielność, proaktywność Podstawowa...