Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Obsługa RECEPCJI oraz odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura;
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji firmowej, prowadzenie ewidencji w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej, pism, uchwał, zarządzeń, umów z kontrahentami;
- Obsługa gości oraz spotkań firmowych (przygotowanie sali oraz niezbędnego wyposażenia);
- Dbałość o porządek i estetykę recepcji, przestrzeni biurowej oraz pomieszczeń socjalnych;
- Nadzór i współpraca z firmami zewnętrznymi (serwis sprzątający, administracja budynku, serwisy urządzeń biurowych), koordynacja bieżących spraw biurowych;
- Zapewnienie stałej dostępności artykułów biurowych, spożywczych i gospodarczych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura;
- Odpowiedzialność za utrzymanie sprzętu biurowego w stanie gotowym do użytku;
- Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia majątkowego i OC;
- Koordynacja przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników biura;
- Wsparcie pracowników w organizacji wyjazdów służbowych;
- Współpraca z Zarządem oraz poszczególnymi działami firmy.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
- Minimum średnie wykształcenie (jesteśmy również otwarci na osoby w trakcie studiów);
- Biegłość w obsłudze programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Bardzo dobra umiejętność samoorganizacji i priorytetyzacji zadań;
- Dokładność, odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków;
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
- Dyskrecja i odpowiedzialność w zarządzaniu dokumentami;
- Mile widziane prawo jazdy kat B;
- Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną;
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową - na preferencyjnych warunkach;
- Zniżki na produkty firmowe;
- Przyjazne środowisko, w którym stawiamy na wartości takie jak: szacunek, współpraca, zaangażowanie, odpowiedzialność oraz uczciwość;
- Wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i kancelaryjnych
Data: 16 cze 2025
Firma: BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ
Lokalizacja: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Bieżąca obsługa Sekretariatu Biura PKA, w tym dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, Kompleksowa obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym w systemie elektronicznego obiegu...
Specjalista ds. administracji
Data: 14 cze 2025
Firma: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu
Lokalizacja: Radom
Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min....
Referent ds. Rozliczeń Magazynowych – branża odzieżowa
Data: 13 cze 2025
Firma: Caterina
Lokalizacja: Legionowo
Miejsce pracy: Warszawa Targówek / za 3 m-ce Legionowo Mile widziane Panie. GŁÓWNE OBOWIĄZKI Wprowadzanie danych z faktur do systemu obsługi produkcji i systemu księgowego; Przyjmowanie zwrotów tkanin i dodatków z zakładów produkcyjnych; Przeliczanie...