Specjalista / Manager ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz nowych rozwiązań.
  • Zarządzanie budżetem, kontrola efektywności kampanii i negocjacje z dostawcami.
  • Koordynacja pracy z agencjami zewnętrznymi (reklama, digital, eventy).
  • Organizacja eventów, targów branżowych i premier produktowych.
  • Nadzór nad jakością działań promocyjnych oraz zarządzanie materiałami POS.
  • Monitoring konkurencji i analiza działań.
Wymagania
  • 5 lat doświadczenia w marketingu (mile widziane automotive).
  • Umiejętność analitycznego myślenia i kompleksowego zarządzania projektami.
  • Doskonała organizacja pracy i zdolności negocjacyjne.
  • Biegła obsługa MS Office (Excel, PowerPoint) i postawa „hands-on”.
  • Płynna znajomość języka polskiego i komunikatywny angielski.
Oferujemy
  • Pracę w strukturze importerskiej w środowisku międzynarodowym.
  • Realny wpływ na strategię nowej marki w Polsce.
  • Umowę B2B i niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Marketing Manager

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Asian Automotive Distribution Center

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych Budżetowanie działań oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami Kontrola efektywności kampanii i innych inicjatyw marketingowych...

Kierownik ds. Rozwoju i Strategii Obszaru Terapeutycznego

  • Data: 23 paź 2025

  • Firma: Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Tworzenie globalnej wizji i propozycji wartości dla obszarów Kardiologii i Diabetologii, opartej na potrzebach pacjentów. Opracowywanie 5-letniej roadmapy wzrostu, obejmującej innowacje, wartość i ekspansję rynkową. Analiza potencjału...

Kierownik ds. Marketingu Cyfrowego

  • Data: 23 paź 2025

  • Firma: Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu cyfrowego opartych na danych dla marek CHC i OTX w grupie Polpharma. Zapewnienie spójności działań digitalowych we wszystkich kanałach (paid, owned, earned), z uwzględnieniem insightów...