Ogłoszenie numer: 9607162, z dnia 2025-03-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
  • Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
  • Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
  • Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
  • Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
  • Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
  • Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.

Oferujemy

  • Specjalne ceny biletów lotniczych.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Pakiet świadczeń socjalnych.
  • System premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 19 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

  • Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

- organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów,- sprzedaż oferowanych produktów,- przygotowywanie pokazów, demonstracja sposobu użytkowania- dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Customer Support Specialist

  • Data: 17 kw. 2025

  • Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 16 kw. 2025

  • Firma: SK Polska Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Wołomin

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg...