- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe
- Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej
- Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń
- Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej jakości odpowiedzi
- Współpraca z zespołem oraz aktywny udział w budowaniu dobrej atmosfery pracy
- Bardzo dobra znajomość języka serbskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (B1)
- Umiejętność pracy w środowisku Windows
- Sprawna komunikacja i podejście nastawione na rozwiązywanie problemów
- Szybkie przyswajanie nowych informacji, także tych o charakterze technicznym
- Mile widziana znajomość języka polskiego (B1)
- Premię zależną od wyników
- Model pracy hybrydowej po pierwszym miesiącu pracy stacjonarnej
- Dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- MyBenefit z comiesięcznym budżetem
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę MultiSport
- Cotygodniowe owoce i cykliczne dni z pizzą
- Możliwość rozwoju poprzez coachingi i sesje doszkalające
- Wspierający, zgrany zespół
Podobne ogłoszenia
Coffee Market Expert with Czech
Data: 04 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Data: 03 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Data: 03 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
