Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0463
OBOWIĄZKI:
- współpraca z agentami ubezpieczeniowymi:- obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo),- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych,- rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów,- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy.Praca stacjonarna w siedzibie firmy w godz. 9.00 - 17.00, pierwsza umowa o pracę na okres próbny z mozliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Pakiet MS Office


Wymagania inne:

preferowane doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej, komunikatywność, dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Podobne ogłoszenia

Manager / Managerka projektu biznesowego

  • Data: 17 kw. 2025

  • Firma: NORMA Mariusz Bebłowski

  • Lokalizacja: Warszawa

Planowanie i zarządzanie projektem Nadzorowanie prac marketingowych Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami Realizowanie założonego planu sprzedaży Raportowanie zrealizowanych działań Wizyty zagraniczne w fabrykach Dbałość o...

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

  • Data: 16 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

  • Lokalizacja: Siedlce

- współpraca z agentami ubezpieczeniowymi:- obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo),- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych,- rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów,- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z...

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

  • Data: 30 mar 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

  • Lokalizacja: Siedlce

- współpraca z agentami ubezpieczeniowymi:- obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo),- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych,- rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów,- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z...