- Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
- Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
- Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
- Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
- Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
- Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
- Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Podobne ogłoszenia
Doradca klienta z językiem duńskim
Data: 16 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Pomagaj innym:...
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Data: 14 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...
Doradca Klienta z ojczystym niemieckim
Data: 13 cze 2025
Firma: Dobre Biuro sp z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne zatrudnienie pod naszą niemiecką firmą na niemieckich warunkach)...