Ogłoszenie numer: 9593458, z dnia 2025-03-23

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem duńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat.
  • Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych.
  • Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
  • Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji.
  • Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi oraz realizacja wychodzących rozmów telefonicznych i zbieranie opinii o platformie.

Wymagania

  • Zdolność do pracy w zespole, pasja do technologii i poczucie humoru.
  • Skupienie na doświadczeniach klienta.
  • Biegłość w języku duńskim (C1) i angielskim (min. B2).
  • Znajomość obsługi administracyjnej i technicznej.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i słuchania.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM (np. Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP).

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Rozwój umiejętności i potencjału.
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Wsparcie Lidera Zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Nowoczesne biuro w Warszawie z dobrym kawą i przyjazną atmosferą.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna do wyboru.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist with Polish

  • Data: 05 kw. 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...

Helpdesk Agent w Call Center

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...

Pracownik Helpdesk

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...