Ogłoszenie numer: 9593458, z dnia 2025-03-23
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat.
- Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych.
- Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji.
- Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi oraz realizacja wychodzących rozmów telefonicznych i zbieranie opinii o platformie.
Wymagania
- Zdolność do pracy w zespole, pasja do technologii i poczucie humoru.
- Skupienie na doświadczeniach klienta.
- Biegłość w języku duńskim (C1) i angielskim (min. B2).
- Znajomość obsługi administracyjnej i technicznej.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i słuchania.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM (np. Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP).
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Rozwój umiejętności i potencjału.
- Wydarzenia integracyjne.
- Wsparcie Lidera Zespołu na każdym etapie współpracy.
- Nowoczesne biuro w Warszawie z dobrym kawą i przyjazną atmosferą.
- Prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna do wyboru.
Podobne ogłoszenia
Customer service specialist with Polish
Data: 05 kw. 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...
Helpdesk Agent w Call Center
Data: 02 kw. 2025
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...
Pracownik Helpdesk
Data: 02 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...