Ogłoszenie numer: 10106512, z dnia 2025-08-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Wewnętrznego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Bieżące wsparcie klientów wewnętrznych w organizacji
  • Aktualizowanie danych oraz obsługa systemów firmowych
  • Realizacja codziennych zadań operacyjnych i współpraca z innymi działami
  • Dbanie o wysoki poziom obsługi i sprawną komunikację
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, administracji lub pracy w zespole operacyjnym

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym umiejętność korzystania z tabel przestawnych i funkcji wyszukiwania

  • Umiejętność pracy wielozadaniowej i organizacji czasu

  • Wysoko rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, administracji lub pracy w zespole operacyjnym
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym umiejętność korzystania z tabel przestawnych i funkcji wyszukiwania
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej i organizacji czasu
  • Wysoko rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji

Oferujemy

  • Umowę o pracę w stabilnej organizacji
  • Pracę w nowoczesnym biurze z dogodną lokalizacją
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy i krótsze piątki
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, szkolenia rozwojowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych udogodnień
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 10 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

  • Data: 09 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Data: 08 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...