Ogłoszenie numer: 10477248, z dnia 2025-11-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Online
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie rozmów z klientami online na chacie, zapewniając szybkie i profesjonalne wsparcie.
- Obsługa korespondencji mailowej, dbając o pełną satysfakcję klientów.
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych w codziennej pracy.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez wysoką jakość obsługi posprzedażowej.
Wymagania
- Swoboda w komunikacji online i lekkość w pisaniu.
- Sprawna obsługa komputera i narzędzi do obsługi klienta.
- Gotowość do pracy zmianowej w godzinach 7:00-23:00.
- Otwartość, pozytywne nastawienie i nastawienie na osiąganie wyników.
Oferujemy
- Pracę w zespole wspierającym się nawzajem i wykorzystującym nowoczesne narzędzia technologiczne.
- Pełne szkolenia wdrożeniowe i autoryzacyjne oraz bieżące wsparcie zespołu.
- Brak sztywnych skryptów rozmów – możliwość pracy w oparciu o relacje z klientem.
- Feedback i wsparcie jako stały element kultury pracy.
Podobne ogłoszenia
Asystentka Handlowa / Asystent Handlowy
Data: 10 gru 2025
Firma: Drozapol Profil SA
Lokalizacja: Radom
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie. Umawianie spotkań z potencjalnymi odbiorcami. Wprowadzanie zamówień i danych do...
Konsultant ds. Sprzedaży
Data: 04 gru 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Płock
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Konsultant Telefoniczny
Data: 01 gru 2025
Firma: Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Zakres Obowiązków: Obsługa telefoniczna: prezentowanie produktów i doradztwo. Skuteczna realizacja planów sprzedażowych. Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Rozwój kompetencji w ramach szkoleń. Niezbędne Cechy: Komunikatywność i aktywne...
