WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA EKSPERT
Specjalista ds. technicznych
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0913
OBOWIĄZKI:
Praca w schronisku dla zwierząt. Naprawa zgłaszanych usterek. Zgłaszanie konieczności uzupełnienia stanów magazynowych. Prace konserwatorskie w boksach dla zwierząt. Mycie klatek. Transport przedmiotów wyposażenia, urządzeń pomiędzy pomieszczeniami, zarówno w budynku jaki i wokół niego. Opieka nad zwierzętami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

chęci do pracy

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

godziny pracy do uzgodnienia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka Działu Techniczno-Administracyjnego

  • Data: 04 gru 2025

  • Firma: Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami. Organizacja i archiwizacja...

Pracownik techniczny

  • Data: 01 gru 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach

  • Lokalizacja: Kozienice

Pracownik techniczny Wymagania inne: Staż realizowany w ramach projektu Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie kozienickim (II)." realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021 2027, Oś priorytetowa VI Fundusze Europejskie dla aktywnego...

Specjalista / Specjalistka w dziale technicznym

  • Data: 30 lis 2025

  • Firma: Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”

  • Lokalizacja: Warszawa

prowadzenie korespondencji działu technicznego, przygotowanie dokumentacji ogólnobudowlanych po uzgodnieniu z inspektorem, prowadzenie w należytym porządku dokumentów bieżących i archiwalnych w zakresie działu technicznego, przygotowywanie dokumentacji...