Ogłoszenie numer: 9851491, z dnia 2025-05-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. rozliczeń i raportowania
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- rozliczanie transakcji krajowych i zagranicznych,
- prowadzenie rozliczeń podatkowych i przygotowywanie raportów,
- udział w testach i wdrożeniach narzędzi IT wspierających obszar finansowy.
Wymagania
- doświadczenie w zakresie operacji na rynku finansowym (rozliczenia, podatki),
- wykształcenie wyższe, najlepiej kierunki ekonomiczne lub finansowe,
- dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość systemów transakcyjnych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- elastyczny model pracy – możliwość pracy zdalnej i stacjonarnej,
- system premiowy powiązany z wynikami,
- bogaty pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wsparcie socjalne, dofinansowanie wypoczynku,
- zniżki na usługi finansowe i ubezpieczeniowe,
- program rozwoju kompetencji i dostęp do szkoleń.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych
Data: 07 cze 2025
Firma: UNIBEP S.A.
Lokalizacja: Pruszków
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i...
Specjalista ds. Rozliczeń Finansowych
Data: 05 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Dokumentowanie transakcji przy użyciu faktur i not Realizacja zamówień zakupu i współpraca z dostawcami Weryfikacja przyjęć towarów i usług Prowadzenie działań windykacyjnych oraz komunikacja z klientami dotycząca zaległych płatności Uzgadnianie i...
Starszy specjalista
Data: 02 cze 2025
Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca pod presją czasu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała, praca przy monitorze...