Ogłoszenie numer: 10080379, z dnia 2025-07-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. reklamacji i gwarancji w branży motoryzacyjnej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Śledzenie przebiegu napraw gwarancyjnych,
  • Przechowywanie dokumentacji i kart gwarancyjnych, inicjowanie przeglądów,
  • Analiza treści reklamacji i ocenianie ich zasadności,
  • Pozyskiwanie autoryzacji naprawy,
  • Wystawianie wniosków gwarancyjnych,
  • Koordynacja napraw gwarancyjnych,
  • Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji z napraw,
  • Zarządzanie częściami po reklamacjach.

Wymagania

  • Znajomość branży motoryzacyjnej,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane),
  • Wysoce rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu zadań,
  • Prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu Office, biegłość w obsłudze komputera,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (preferowana).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,
  • Przyjazna atmosfera i profesjonalne warunki pracy,
  • Umowa o pracę,
  • Wynagrodzenie oparte o wyniki,
  • Możliwości rozwoju zawodowego,
  • Pakiet opieki medycznej,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Karta sportowa,
  • Dodatkowe świadczenia z ZFŚS.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Reklamacji

  • Data: 27 lip 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Wołomin

Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie...

Pracownik Działu Reklamacji

  • Data: 25 lip 2025

  • Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Wołomin

Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi...