


poszukuje kandydatek i kandydatów do pracy w Dziale Promocji i Komunikacji na stanowisko:
Doskonalimy się poprzez ciągłe uczenie i procesy badawczo-rozwojowe oraz prototypujemy, testujemy, eksplorujemy nowe i nieznane. Oferta naszych działań jest bardzo szeroka i stale ją rozwijamy - dzięki partnerom oraz we współpracy z nimi.
„Nauka ma głos” (w ramach szerszego programu „Nauka dla Ciebie” - NDC, istniejącego od 2018 r. https://www.kopernik.org.pl/edukacja/nauka-dla-ciebie), którego celem jest budowanie społecznego zaufania do nauki i metod, które prowadzą do rozwoju wiedzy naukowej poprzez:
Zakres obowiązków:
- planowanie i realizacja promocji programu Nauka ma głos, w tym: kampanie w internecie, współpraca z mediami lokalnymi, prowadzenie działań profrekwencyjnych na wydarzenia z naukowcami,
- ścisła współpraca z międzyoddziałowym zespołem projekt,
- tworzenie treści promocyjnych, w tym: opisów wydarzeń, opisów na stronę internetową, newsletterów, raportów, itp.,
- planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych,
- planowanie budżetu i harmonogramu promocji projektu oraz realizacja tychże,
- współpraca z rzecznikiem prasowym,
- przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących promocji,
- przygotowanie raportu rocznego z działań promocyjnych i obecności w mediach (podsumowanie),
- zamawianie usług zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami.
- min. 2 lata doświadczenia w samodzielnej pracy w obszarze promocji,
- doświadczenia w pozyskiwaniu i utrzymywaniu relacji z mediami, z naciskiem na media lokalne,
- znajomości narzędzi promocyjnych i marketingowych i umiejętności dopasowania ich do aktualnych potrzeb promocyjnych,
- komunikatywności i dobrej organizacji pracy,
- umiejętności godzenia zadań kreatywnych i rutynowych,
- umiejętności prowadzenia promocji w różnych kanałach komunikacji,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętności pracy zespołowej i preferowanie tego modelu pracy.
- doświadczenie w pracy w instytucji publicznej (idealnie, gdy w projekcie dotowanym), w tym znajomość zasad wyłaniania wykonawców w trybie konkurencyjnym,
- znajomość rynku mediów lokalnych,
- doświadczenie współpracy z naukowcami i badaczami.
- Zatrudnienie na umowę o pracę na czas trwania Programu "Nauka ma głos" ok. 3 lata (z możliwością przedłużenia umowy w przypadku kontynuacji projektu)
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Świadczenia świąteczne
- Premia roczna
- Dostęp do platform rozwojowych
- Platforma welbeingowa
- Dostęp do kafeterii benefitowej
- Vouchery
do Kopernika - Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Doskonała lokalizacja biura
Podobne ogłoszenia
Pracownik ds. Promocji w Dziale Handlowym
Data: 19 kw. 2025
Firma: Carrefour Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Twoje zadania: Przygotowywanie katalogów promocyjnych pod względem oferty handlowej; Analiza zakończonych promocji; Wsparcie podczas wyboru ofert promocyjnych dla nowo otwierających się sklepów; Koordynacja timingów i harmonogramów pracy pomiędzy działami;...
Specjalista ds. promocji inicjatyw i wydarzeń
Data: 14 kw. 2025
Firma: Eventika
Lokalizacja: Warszawa
Szukamy osób z naturalną łatwością w nawiązywaniu kontaktów, które świetnie poruszają się w środowiskach towarzyskich — zarówno online, jak i offline. Jeśli jesteś osobą, która: Ma dużą i aktywną sieć znajomości w swoim mieście lub regionie...
Pracownik ds. promocji inwestycji
Data: 25 mar 2025
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: prowadzenie działań public relations w zakresie projektów inwestycyjnych, w tym m.in: planowanie kampanii, zakup mediów oraz organizacja eventów/ wydarzeń promocyjnych, realizacja merytoryczna umów na działania informacyjne i promujące...