Ogłoszenie numer: 9912805, z dnia 2025-06-04

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Wydarzeń i Konferencji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przygotowanie miejsc na spotkania i eventy: ustawianie stołów, krzeseł i flipchartów.
  • Dostarczanie napojów i poczęstunków.
  • Obsługa techniczna, w tym przygotowanie sprzętu do spotkań online i prezentacji.
  • Reagowanie na nieoczekiwane sytuacje techniczne.
  • Asystowanie przy obsłudze cateringowej i porządkowanie po spotkaniach.
  • Dbanie o salę konferencyjną i sprzęt.
  • Zarządzanie korespondencją emailową i lockersami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w podobnej roli.
  • Elastyczność i suma w wykonywaniu obowiązków.
  • Gotowość do pracy mobilnej, nie biurowej.

Oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Pracę od poniedziałku do piątku, 7:00-15:00.
  • Możliwość rozwoju i darmowe konsultacje specjalistyczne.
  • Atrakcyjne pakiety socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Sekretarka

  • Data: 05 cze 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

  • Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów,- obsługiwanie urządzeń biurowych- protokołowanie spotkań/posiedzeń,- realizowanie zamówień publicznych,- prowadzenie archiwum zakładowego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...

Sekretarka/sekretarz

  • Data: 04 cze 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, przesyłek wpływających i wysyłanych w dziennikach korespondencyjnych. Przyjmowanie pism jawnych. Przygotowywanie pism jawnych. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Sekretarz / Sekretarka Zarządu

  • Data: 03 cze 2025

  • Firma: Retres Group sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków na stanowisku: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Zarządzanie kalendarzem zarządu. Przyjmowanie i obsługa gości. Odbieranie telefonów oraz zarządzanie korespondencją mailową i papierową. Wsparcie w zarządzaniu dokumentami i...