Ogłoszenie numer: 10454859, z dnia 2025-11-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi Użytkownika

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat,
  • weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów,
  • aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści,
  • testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę,
  • udział w kalibracjach jakościowych i proponowanie usprawnień,
  • wsparcie w akcjach specjalnych i bieżących projektach operacyjnych.

Wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość standardów jakości,
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
  • komunikatywność, dokładność i samodzielność w działaniu,
  • chęć rozwijania kompetencji i współpracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy i pozytywne nastawienie.

Oferujemy

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość pracy hybrydowej w Warszawie,
  • elastyczne godziny pracy i skrócone piątki,
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie okularów i edukacji, dostęp do platform rozwojowych, MyBenefit, biblioteczka i planszoteka,
  • śniadania, lunch i owoce w biurze, wsparcie psychologiczne dla pracowników i ich rodzin,
  • integracje, szkolenia rozwojowe i możliwość doskonalenia języków obcych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia Oddziału - Obsługi Klienta

  • Data: 13 gru 2025

  • Firma: Unum Życie TUiR S.A.

  • Lokalizacja: Warszawa

umowa na zastępstwo Zadania Codzienna współpraca i utrzymywanie płynnej komunikacji z Zespołem Sprzedaży oraz Centralą firmy. Bezpośrednia, profesjonalna obsługa Klientów na terenie Oddziału. Kompleksowe prowadzenie administracji Oddziału oraz...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

  • Data: 13 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Data: 13 gru 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich...