Ogłoszenie numer: 9920389, z dnia 2025-06-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie.
- Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych.
- Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych.
- Koordynacja działań z innymi jednostkami w firmie związanych z procesami reklamacyjnymi.
- Stosowanie przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów związanych z obsługą reklamacji.
- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znajomość MS Word i Excel w codziennej pracy.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. poziom A2).
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
- Zdolność do współpracy i pracy zespołowej.
- Chęć nauki i rozwoju zawodowego.
- Dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
- Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), pełny etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku.
- Wsparcie opiekuna przez pierwsze trzy miesiące pracy.
- Atrakcyjne warunki skorzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych.
- Preferencyjne warunki pożyczek oraz pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.
- Możliwość zakupu karty Multisport i dostęp do zniżek u partnerów biznesowych.
- Udział w grupach sportowych organizowanych przez firmę.
Podobne ogłoszenia
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 14 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Przyjęcie i rozpatrzenie uwag oraz reklamacji klientów. Koordynacja procesu obsługi reklamacji. Współpraca z różnymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami. Dokumentacja procesu reklamacji. Zapewnienie terminowego rozpatrzenia...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 13 maj 2025
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 08 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Wołomin
Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie...