Ogłoszenie numer: 10006594, z dnia 2025-07-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie.
- Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych.
- Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych.
- Koordynacja działań z innymi jednostkami w firmie związanych z procesami reklamacyjnymi.
- Stosowanie przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów związanych z obsługą reklamacji.
- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znajomość MS Word i Excel w codziennej pracy.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. poziom A2).
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
- Zdolność do współpracy i pracy zespołowej.
- Chęć nauki i rozwoju zawodowego.
- Dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
- Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), pełny etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku.
- Wsparcie opiekuna przez pierwsze trzy miesiące pracy.
- Atrakcyjne warunki skorzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych.
- Preferencyjne warunki pożyczek oraz pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.
- Możliwość zakupu karty Multisport i dostęp do zniżek u partnerów biznesowych.
- Udział w grupach sportowych organizowanych przez firmę.
Podobne ogłoszenia
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
Data: 07 lip 2025
Firma: Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...
Pracownik Działu Reklamacji
Data: 30 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Radom
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Specjalista ds. Reklamacji
Data: 30 cze 2025
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: Radom
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...